środa, 28 listopada 2012

Regenerating & Indulgent płyn do kąpieli - czyli jesienne umilacze

Zakupiłam ostatnio przypadkiem, wpadając do sklepu po jedną rzecz, a wychodząc jak chyba większość kobiet z paroma innymi, nie koniecznie pilnymi do domu :-) Zaciekawił mnie ten płyn zapachem i ceną zaledwie tylko 59 pensów! więc zaczynamy.



Regenerating & Indulgent 
Asda

Od producenta: płyn do kąpieli z ekstraktem z masłem Shea oraz kokosowym. Zapach powstał od inspiracji kobiet z Kenii i ich zabiegów piękności z naturalnych składników przywracającymi naturalny balans ciała.
Pojemność : 500ml
Cena: ok: 2zł

Moja ocena: Świetny zapach na wieczorne kąpiele, w samotności czy też we dwójkę:) miło odpręża ciesząc zmysły węchu. Ładnie się pieni, wydajny, nie uczulający, ani wysuszający skóry.
Został on moim ostatnio ulubionym zapachem do kąpieli, jakoś działa pozytywnie na mnie:) może zostanie tym nominowanym hmm kto wie:) Na pewno polecam każdemu kto ma możliwość, jak nie to ja mogę postarać się kupić i wysłać:) tylko daj znać:)

Całuski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...