poniedziałek, 14 stycznia 2013

NIVEA Eye make-up remover

NIVEA Eye make-up remover



Kupiłam kiedyś przypadkiem, i mile mnie zaskoczył.
 Wydaje się że zwykły tonik do demakijażu twarzy i oczu. Wcale nie taki zwykły. Zmywa na prawdę trudne do zmycia maskary (przy najmniej ja się męczyłam z jedną Loreal'a a on jednym ruchem jak w magicznej reklamie) nie pozostawiając uczucia tłustych oczu.
Nie podrażnia oczu, nawilża, pozostawiając miłe uczucie "chłodu". Ładny przyjemny zapach.
 Wydajne opakowanie, wygodne w użyciu jak również małych podróżach, bo tylko 125ml, więc do każdej torebki się zmieści.
Przebadany dermatologicznie i okulistycznie, może być stosowany przez osoby noszące szkła kontaktowe czy o wrażliwych oczach - zupełnie jak moje :)

Jeśli macie jak ja po mleczkach do zmywania make-up'u że musicie za chwilę znów przetrzeć wodą, albo tonikiem byle się nie błyszczeć całe i nie czuć "ciężkich" powiek, POLECAM!
Ja kupuje, już 3 opakowanie i chyba nie zaprzestanę, warto!


Składniki:
Aqua
Poloxamer 124
PEG-8
PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
Glycerin
Panthenol
Isosteareth-20
Steareth-20
Dipotassium Phosphate
Potassium Phosphate
Trisodium EDTA
Polyaminopropyl Biguanide
Butylphenyl Methylpropional
Benzyl Alcohol
Geraniol
Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
Limonene
Linalool
Cinnamyl Alcohol
Alpha-Isomethyl Ionone
Hydroxycitronellal
Benzyl Salicylate
Parfum

Cena:  ok 15zł / 125ml


A wy jakie używacie kosmetyki do demakijażu oczu? Które polecacie? A może zgadzacie się ze mną?:)

2 komentarze:

  1. Też nosisz soczewki? Chyba go wypróbuję :) Kiedyś miałam tonik tego typu z Lirene i też bardzo fajny był, nie zostawiał tłustego filmu na skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soczewek nie noszę, boję się wkrapiać kropelki do oczu a co dopiero wkładać soczewki ;P na szczęscie wade mam jeszcze mała, więc okularów używam tylko sporadycznie do jazdy samochodem, tv, czy wypatrywania promocji w sklepach ;-)

      O Lirene jeszcze nie próbowałam ;) kremy lubię ich, więc i tonik może być dobry;) ale u siebie na razie mam tylko NIVEA więc ... zmuszona;) ale polecam

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...