sobota, 30 marca 2013

MAYBELLINE

Tak jak obiecywałam pokazuję jak wygląda jeden z moich nowych kolorków lakierów z linii:


MAYBELLINE
NEW YORK 
COLOR SHOW
by colorama
purple gem 553 





Paznokcie od jakiegoś czasu odżywiane, wcierkami które opisałam tutaj KLIK
Jak również kremami do rąk i paznokci KLIK i nową odżywką w postaci lakieru (ale o tym następny post), trochę odrosły i prawie zażegnałam problem z rozdwajaniem się.
Mimo, że moje dłonie dość często są narażone na różne nie sprzyjające czynniki, nie dość że domowe jak każdej z Was, to jeszcze w pracy kontakt z pacjentami, noszenie rękawiczek z jakimiś pudrami, i pocenie się w nich skóry dłoni i ciągłe mycie ... wysuszają dłonie i skórki paznokci, istny koszmar!
Ale wyglądają coraz lepiej, czego dowodem są zdjęcia, mam nadzieję ;)

Lakier równo rozprowadza się na płytce paznokcia, nie czekając długo możemy nałożyć druga warstwę. Dwie warstwy spokojnie kryją, i nadają widoczny kolor. Sam lakier bardzo szybko schnie, i muszę przyznać, że pomimo w/w moich codziennych prac, utrzymuje się bardzo mocno i długo na paznokciu, co zachęciło mnie do kupienia kolejnych kolorów ;)
Prezentowany jest moim 4 kolorem, i chyba jest to moja nowa miłość do lakierów, dość szybko schnących i długo trzymających się.
Cena ok 15zł





A Wy miałyście jakiś kontakt z lakierami tej marki? Lubicie czy wręcz przeciwnie? jaki kolor preferujecie na wiosenne dni?

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...