piątek, 8 marca 2013

TOŁPA body pro

Poprosiłam jakiś czas temu siostrę o wysłanie jakiegoś balsamu do ciała Tołpa, dla spróbowania. Dostałam TOŁPA body pro Lifting pośladków - Aktywne serum rzeźbiące brzuch, uda i pośladki.
Może nie to koniecznie miałam na myśli mówiąc do ciała, ale co tam darowanemu nie zagląda się w zębiska, więc zaczełam smarowanie :-)


Opis producenta:

Innowacyjny, hypoalergiczny dermokosmetyk zapewniający intensywny lifting partii ciała szczególnie narażonych na wiotczenie i powstawanie cellulitu, tj. brzucha, ud i pośladków.


  • redukcja nadmiernych centymetrów do -1cm
  • spektakularny lifting sylwetki
  • na nowo wymodelowane strategiczne obszary ciała
  • wyraźnie gładsza i bardziej jędrna skóra
Sposób użycia:

Nanieś preparat na partie ciała objęte cellulitem szczególnie uwzględniając krytyczne obszary tj. na brzuch, uda i pośladki. Wymasuj okrężnymi ruchami ku górze, aż do całkowitego wchłonięcia.

Stosuj codziennie przez okres 4-8 tygodni. Kurację powtarzaj zależnie od potrzeb.

Produkt przebadany w klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej

Kolor produktu jest całkowicie naturalny i wynika z zastosowanych składników aktywnych. Nie powoduje zabrudzeń, nie barwi skóry.



MOJA OPINIA:

Używałam każdego dnia wieczorem najczęściej na uda i pośladki. Przy nakładaniu albo chwilę po, balsam daje uczucie miłego zimna, w smarowane partie ciała. Po systematycznym używaniu ok tygodnia, do dwóch dało się zaobserwować, że skóra zrobiła się gładsza i jędrna oraz nawilżona.

Opakowanie: 
150 ml w wygodnej tubce, dzięki czemu można wykorzystać do ostatniej "kropli"

Konsystencja:
Żelu, o barwie ciemnego beżu. Szybko się wchłaniająca, zostawiająca lekką mgiełkę wraz z zimnym dreszczem

Zapach:
Oryginalny, z nutą czegoś świeżego, mięty?


Plusy:
  • szybkie wchłanianie
  • gładka, jędrna skóra
  • miłe uczucie "chłodu" 
  • ładny zapach
  • przyjemna konsystencja
  • duża wydajność
  • nie uczula

Minusy:
  • brak (przynajmniej ja nie zanotowałam ;)

Punkty: 5/6



Szóstki nie dam, bo pomimo, że mi  balsam przypadł do gustu, jak również ciała etc, to jednak obiecuje dużo więcej, a nie oszukujmy się jednak redukcję owej tkanki czy wymodelowanie to tylko drogą ćwiczeń a nie smarowania ciała ;)

Któraś z Was miała również przyjemność, albo nie przyjemność używania balsamu TOŁPA?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...