piątek, 31 maja 2013

Kolorowe lato na paznokciach II - AVON blue shock


Hej Kobitki!

Dzisiaj mam przyjemność zaprezentowania kolejnej mojej propozycji do akcji "Kolorowe lato na paznokciach", jak ktoś jeszcze nie słyszał o tej zabawie/wyzwaniu zapraszam.
Patronką i organizatorką jest jak zawsze nasza cudna Malina :)

Po błyszczących brokatach, czas na trochę koloru! Zapraszam wraz ze mną do błękitnej laguny, egipskiego nieba, a może dachów w Grecji? ;-) W każdym razie nie ważne, kolor prześliczny!

AVON blue shock


Jak pierwszy raz spojrzałam na ten kolor pomyślałam "nie, nie jest to mój kolor" nie przepadam za zimnymi odcieniami, a niebieski tak mi się kojarzy. Po czasie jednak spróbowałam, najpierw na stopach. I tak to był strzał w dziesiątkę.  Kolor ten reprezentuje się bajecznie na naszych pazurkach na stópkach. Dodaje im wigoru, blasku, czegoś świeżego, przykuwającego uwagę, letniego. Nawet zimą malując czasem tym kolorem paznokcie uśmiech pojawia się na twarzy na wspomnienie ciepłych dni :)

Mi osobiście lakier trzyma się dość długo ok 5 dni, nie odpryskuje, tylko ściera się na czubkach. Łatwy do nałożenia, rozprowadza się równomiernie, małym minusem może być gęstość, mam wrażenie, że lekko wodnista. Ja nakładam 3 warstwy - widoczne na zdjęciach. Sądzę, że jak ktoś maluje normalnie, nabierając większą porcję lakieru wystarczą dwie warstwy - ja niestety należę do ludzi co maluje etapami, po troszku ;)
Nie gęstnieje w buteleczce, łatwo się zmywa.

Cena: w promocji £3 (ok 15zł)

Ocena: 5/6





Lubicie niebieskie kolory? Próbowałyście może tego?Jak nie, to raz dwa pedicure! ;P
Swojego nie pokażę ;)



2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...