piątek, 7 czerwca 2013

Kolorowe lato na paznokciach V - REVELON orange frizz

Hej

Późnym już wieczorem, ale wciąż piątek, więc mam dla Was  kolejny lakier z ciepłych barw żółci i pomarańczy :) do zabawy Maliny z kolorowym latem na paznokciach.
Kolorowo na pewno, wakacyjnie również, i nawet ulubienice żółci powinny być zadowolone, bo oto:



Firmy REVLON orange frizz,  pachnący pomarańczami ;)
Wygodnie się maluje, długo się utrzymuje, nawet sam zapach utrzymuje się cały dzień (nie wiem jak w innych, bo to mój jedyny lakier z pachnących, próbowałyście jakieś?).
Na zdjęciu widocznym lakier jest dwa razy  położony na wcześniej pomalowane paznokcie żółtym Astor KLIK, bez żółtawej bazy wygląda nie ciekawie (mi widać białe błytki paznokcia), chyba że użyjemy go więcej, ale po co ;)
Muszę przyznać, że lakiery tej firmy chyba są jednych z moich ulubionych ostatnio ;) poprzez brak problemów z malowaniem, utrzymaniem jak i późniejszym zmyciem.



W tym kolorze widoczne są również małe błyszczące drobinki - słoneczne, żółte czy też delikatnie złotawe, ładnie się mienią, ale nie rzucają się w oczy. Dla mnie to na plus ;)

Istnie wakacyjny kolor, i jaki apetyczny mniami.

Ocena: 6/6

Co sądzicie? też przypadł Wam do gustu jak poprzedni żółty?

3 komentarze:

  1. Też lubie lakiery Revlonu :) Ja mam czerwień z tej firmy i był to pierwszy lakier z akcji Maliny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam widziałam, nawet chyba skomentowałam ;)

      Usuń
  2. O kochana. Ta pomarancza jest jak znalazl na to cholerne, smutne, ponure lato. Patrzac na ten kolor na Twoich pazurkach automatycznie juz sie buzia usmiecha :) Jest ogromnie pozytywny, nakrecajacy, przywracajacy energie :) Naprawde bardzo mi sie podoba, chyba bede musiala i ja siebie w taki zaopatrzyc jak tylko doprowadze moje tragiczne pazury do stanu ktory inni beda mogli zobaczyc :) Pozdrowki!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...