sobota, 13 lipca 2013

Lakierowo - zabawa w cieniowanie

Hej,

Mam wrażenie, że sezon ogórkowy nastał (u mnie przynajmniej), jak nie jestem zmordowana po pracy, to wychodzę z domu bo lato zagościło w mych rejonach, więc szkoda spędzać czas przed kompem czy w domu i tak oto tym sposobem prawie nic u mnie się nie dzieje. Nie dzieje się w świecie blogowym oczywiście w prywatnym zatrzęsienie ;)

Pokażę Wam moja pierwsza próba cieniowania paznokci ;) i chyba nie ostatnią, tylko czekać na dłuższe dni wolne i rach ciach pach! ;)







Lakiery użyte:

* Avon blue shock recenzja
* Lovely 404

Teraz już coś cieplejszego zmalowałam na paznokciach ;)


Podoba Wam się takie cieniowanie?:) dla mnie całkiem ciekawie wygląda w porównaniu z samym kolorem


3 komentarze:

  1. pięknie wygląda :) masz bardzo ładne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie to wygląda:) Podoba mi się:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...