poniedziałek, 6 stycznia 2014

Powrót z z nowym rokiem?

Nie wiem, czy jestem pewna powrotu, zniknęłam nagle, i nagle również się pojawiam.
Zamieszanie w życiu, i jakoś blog poszedł na drugi plan, potem kolejny a potem nawet nie zauważyłam, że w ogóle go nie ma w moim życiu.
Wciąż zaglądałam od czasu do czasu do Was, ale nawet skomentować nie miałam kiedy co, a co dopiero napisać u siebie.
Sądzicie, że warto jest wrócić? ;)

W czasie jak mnie nie było, cóż, zapracowałam się, rozwinęłam trochę (mam taką nadzieję), pozwiedzałam bardziej UK, pojechałam również pierwszy raz SAMA w podróż w nieznane - Sardynię, i poznałam sama siebie.
I nie uważam już na pewno, że szczęście można mieć tylko z kimś, a samemu to jest się samotnym i smutnym, wręcz przeciwnie - zwłaszcza jak się wcześniej było z nieodpowiednimi ludźmi.

W każdym razie czas jak najlepiej spędzony, a wakacje mimo że sama, najlepsze jak dotąd w moim "krótkim" życiu.

Jakie plany na ten rok? Ja to wole nie planować ;)
ale co bym chciała zobaczyć/zrobić/spróbować w swoim życiu - lista coraz dłuższa

Posłuchajcie tego, odpręża, czy może tylko mnie?
https://soundcloud.com/chillumafia/chillumafia-live-dj-set-boom-1

Ktoś chętny na podróże w tym roku? Wraz ze mną i moim nie dokładnym planowaniem?:)

POzdrawiam

3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...